دونالد ترامپرئیس‌جمهور آمریکا، در پیامی تأیید کرد آتش‌بس با ایران را نقض کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ در پیامی در تروث‌سوشال تایید کرد که ارتش این کشور به اهدافی در داخل ایران حمله کرده است.

او نوشت: «هواپیماهای ایالات متحده همین چند لحظه پیش، به دلیل نقض دوباره‌ی توافق آتش‌بس، انبارهای موشکی و پهپادی و همچنین سایت‌های راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادند!»

وی در بخش دیگری از این پیام نوشته است: «ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی رفتار کنیم و مجبور شویم کار بسیار موفقی را که آغاز کرده بودیم، با ابزار نظامی به پایان برسانیم.«

او مدعی شد: اگر چنین اتفاقی بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت».

فوری؛ تهدید شدیداللحن ترامپ خطاب به ایران | نقض آتش‌بس با ایران تأیید شد