هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتش‌بس، دوباره به محل‌های نگهداری موشک و پهپاد و سایت‌های رادار ساحلی ...

ترامپ حمله به ایران در هنگام آتش‌بس را تأیید و دوباره تهدید کرد
هواپیماهای ایالات متحده به تازگی به دلیل نقض توافق آتش‌بس، دوباره به محل‌های نگهداری موشک و پهپاد و سایت‌های رادار ساحلی ایران حمله کردند! بسیار محتمل است که آنها هرگز درس نگیرند!
ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کرده‌ایم، به صورت نظامی تکمیل کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت. 

حمله دوباره آمریکا به خاک ایران

سپاه پاسداران: من‌بعد با کشتی‌های متخلف در تنگه هرمز قوی‌تر از گذشته برخورد خواهد شد
در ساعت ۲ تا ۳ بامداد یکشنبه هفتم تیرماه، با پرتاب موشک‌های بالستیک و پهپاد به‌سوی هشت زیرساخت مهم ارتش آمریکا در پایگاه علی‌السالم کویت و ناوگان پنجم دریایی در بندر سلمان بحرین، به تجاوزهای اخیر آمریکا پاسخ قاطع دادیم.
ارتش دشمن ساعاتی قبل به ۵ پست ساحلی ایران حمله کرده بود.
برخورد با تجاوز احتمالی دشمن به هر بهانه‌ای که باشد ولو مانند دیشب و امشب تجاوزها به اهداف کم اهمیت باشد، پاسخی خرد کننده خواهد داشت.