فرهاد فخیم، اسطوره فوتسال تبریز که نقش مربی - بازیکن را در رقابت‌های فصل جدید برعهده دارد، نیمکت مس سونگون را با بازیکنان سابق و چهره‌های بومی پر کرده است.

باشگاه مس سونگون کادرفنی خود را به صورت رسمی برای فصل جدید معرفی کرد که تمامی افراد حاضر بر روی نیمکت برای طرفداران کاملا آشنا به نظر می‌رسند. لاله‌های نارنجی در شرایطی با هدایت فرهاد فخیم وارد رقابت‌ها می‌شوند که بر خلاف یک دهه گذشته، برای قهرمانی تلاش نمی‌کنند و به دنبال پوست‌اندازی، بومی گرایی و حضور در نیمه بالایی جدول هستند و با ترکیب جوان و آینده داری به مصاف حریفان خواهند رفت.

فرهاد فخیم برای نخستین بار در قامت سرمربی روی نیمکت مس می‌نشیند و از آنجایی که قصد دارد پا به توپ نیز شود، دستیاران باتجربه و جوانی را با وظایف متفاوت انتخاب کرده است تا او را برای ماموریت چالش برانگیز همراهی کنند. مجید زارعی که در سالیان گذشته به عنوان کمک‌مربی در تیم مس سونگون فعالیت کرده است، مهم‌ترین دستیار فخیم به شمار می‌رود و بخش زیادی از برنامه‌های تاکتیکی و تمرینی را طراحی و اجرا می‌کند. او با شناخت دقیق از ساختار فنی تیم و ارتباط نزدیک با بازیکنان، اصلی‌ترین عنصر نیمکت مس پس از فخیم محسوب می‌شود.

بابک نصیری، کاپیتان سابق و تک پیراهنه مس سونگون که به تازگی از میادین خداحافظی کرده است، دومین کمک فرهاد فخیم خواهد بود و توحید لطفی، ستاره سابق تیم ملی امید و مس سونگون که به دلیل آسیب دیدگی خیلی زود به دوران بازیگری‌اش پایان داد، دیگر عضو نیمکت مس سونگون است.

همچنین حسین مبارکی مدیر تیم، میثم چنابی مربی بدنساز و احد عباسی به عنوان آنالیزور، فخیم را در فصل جدید همراهی می‌کنند. لازم به ذکر است، علی صمیمی، اسطوره گلری فوتسال ایران، علاوه بر اینکه به دروازه مس سونگون باز می‌گردد، در سِمت مربی دروازه‌بان‌ها نیز مشغول به کار شده است.