دانشگاه علوم پزشکی گلستان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان شهر دلند در شهرستان رامیان با علائم گوارشی، بررسی‌های تخصصی اپیدمیولوژیک، بهداشتی و درمانی از نخستین ساعات بروز این رخداد آغاز شده و تاکنون ۲ مورد فوت و بستری و مراقبت از شماری از بیماران گزارش شده است.