دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا با نقض مجدد تفاهمنامه، تجاوز به اهدافی در ایران را تائید کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا بار دیگر با نقض مجدد تفاهمنامه حمله تجاوزکارانه این رژیم به خاک ایران را تائید کرد.

او مدعی شد: هواپیماهای آمریکایی همین لحظه سایت‌های ذخیره‌سازی(انبارها) موشک، پهپادهای ایران و همچنین سایت‌های رادار ساحلی را بمباران کردند.

رئیس دولت تروریست آمریکا در توجیه این اقدام تجاوزکارانه مدعی شد که این اقدام در پاسخ به نقض مجدد توافقنامه آتش‌بس توسط ایران صورت گرفته است.!