علی حاجیپور، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران، پس از شکست مقابل آمریکا در هفته دوم لیگ ملتها، ضمن تأیید شروع خوب و اجرای برنامههای تاکتیکی در مقاطعی از بازی، تجربه بالای بازیکنان حریف را عامل تعیینکننده اختلاف امتیازات و تغییر جریان بازی دانست و ابراز امیدواری کرد این مشکلات برطرف شود.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی حاجیپور در تحلیل خود از روند مسابقه مقابل ایالات متحده گفت: ما بازی را خیلی خوب آغاز میکنیم و بخش عمدهای از برنامهریزیهایمان را در زمین پیاده میکنیم، اما در لحظاتی، تجربه بالای بازیکنان تیمهای حریف که سالها در سطح اول والیبال جهان رقابت کردهاند، خود را نشان میدهد و ما را دچار مشکل میکند.
وی با اشاره به اشتباهات غیرضروری در طول بازی افزود: گاهی دچار اشتباهاتی میشویم که نباید رخ دهد. همین موضوع باعث از دست رفتن امتیاز و تغییر جریان بازی به ضرر ما میشود. ما در دیدارهایی بودهایم که عقب افتادهایم و توانستهایم جبران کنیم، یا حتی زمانی که پیش بودیم، دوباره نتیجه را واگذار کردهایم. این نوسانها در روند مسابقه امری طبیعی است، اما باید بتوانیم ثباتمان را حفظ کنیم.
حاجیپور در پایان با ابراز نارضایتی از نتیجه و نوسانات تیم، اظهار داشت: واقعاً نمیدانم چه بگویم. امیدوارم بتوانیم این مشکلات را برطرف نماییم و در ادامه مسابقات، عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.







