مدافع چپ تیم ملی بلژیک پس از تساوی بدون گل برابر ایران با ناراحتی از فرصتهای از دست رفته خود صحبت کرد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماکسیم دیکویپر، مدافع چپ تیم ملی بلژیک:من واقعاً با یک حس خیلی بد اینجا ایستادهام. ما شایسته پیروزی بودیم و موقعیتهای کافی برای بردن بازی داشتیم، خود من هم چند فرصت خوب داشتم.
امروز از آن روزهایی بود که دروازهبان هر چیزی را که به سمتش میآمد مهار میکرد. با این حال، موقعیتهایی که داشتیم واقعاً کافی بود.
دسته بندی ها : خبرگزاری دانشجو برچسب ها : بلژیک, تیم ملی فوتبال, تیم ملی فوتبال ایران, جام جهانی 2026







