محقق مرکز امنیت رژیم صهیونیستی به شکست در برابر استراتژی ویران‌کننده ایران اعتراف کرد و گفت: وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد و خطرناک است؛ ایران در حال قوی‌تر شدن است!

به گزارش همشهری آنلاین، «یونی بن مناخیم»، محقق ارشد مرکز امور خارجه و امنیت اسرائیل گفت: در پی آنچه من آن را خیانت می‌نامم، وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد است؛ خیانتی که ترامپ مرتکب شد و چرخش راهبردی او، بسیار خطرناک برای اسرائیل است!

«یونی بن مناخیم»، افزود: به جهان عرب نگاه کنید؛ آن‌ها هم از ترس قدرت موشک‌های ایران، دیگر جنگ نمی‌خواهند!

وی ادامه داد: اکنون درباره خروج ارتش اسرائیل از لبنان صحبت می‌شود و من از همین حالا صداهایی از حماس می‌شنوم که قرار است اسرائیل از نوار غزه هم خارج شود؛ به آنها وعده داده شده که مسیر تشکیل کشور فلسطینی هموار خواهد شد.