با اتمام قرارداد بازیکنان و تعطیلی تمرینات، مس رفسنجان در آستانه بازی مهم روز 31 تیر با بحرانی جدی دست به گریبان است.
به گزارش "ورزش سه"، از روزی که گفته شد سهمیه صعود از لیگ یک به لیگ برتر به 2ونیم سهمیه افزایش پیدا کرده و قرار است علاوه بر قهرمان و نایب قهرمان، تیم سوم جدول هم شانس خود برای حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران را در بازی با پلیآف با آخرین تیم جدول لیگ برتر امتحان کند، باشگاه مس رفسنجان مخالفت صریح خود را اعلام کرد.
مس امسال با انجام 22 بازی 15 امتیاز داشت و به عنوان قعرنشین لیگ شناخته میشد. از فرشاد تفکری مدیرعامل مس رفسنجان تا مجتبی جباری سرمربی این باشگاه در مصاحبههای جداگانه با "ورزش سه"، تاکید کردند وقتی گفته میشود جدول لیگ فریز شده و مسابقات ناتمام است، باید برای همه تیمها صدق کند. ضمن اینکه آنها مدعی بودند ممکن بوده در ادامه فصل، تیمشان از انتهای جدول جدا شود.
با همه این مخالفتها، سازمان لیگ بر انجام تصمیم خود مصمم است و حتی زمان برگزاری این بازی را روز 31 تیر اعلام کرده است. تصمیمی که چالشهای جدی پیش روی مس گذاشته است.
از مهمترین این چالشها بحث انتخاب کادر فنی برای فصل آینده است. مجتبی جباری گفته اگر تیم در لیگ برتر بماند، یک فصل دیگر قرارداد دارد و مشخص نیست اگر تیم سقوط کند، چالش نیمکت چطور پیش خواهد رفت. از طرفی، فرشاد تفکری ادعا کرده قرارداد همه بازیکنان این تیم روز 31 خرداد به پایان رسیده و او نمیتواند صرفا برای یک بازی که معلوم نیست بعد از آن، تیم در کدام سطح از مسابقات باشد، بازیکن بگیرد.
اینها را هم در نظر بگیرید که برخی بازیکنان این تیم به صورت قرضی جذب شده بودند. مثل نیما میرزازاد که حالا به محض شروع تمرینات سپاهان باید به این تیم برگردد. نفرات خارجی که جدا شدهاند و تعداد زیادی از بازیکنان داخلی که مدیران باشگاه میگویند قراردادشان به پایان رسیده، همه و همه نشان میدهد آخرین روز از تیر ماه برای آنها دشوار سپری خواهد شد. ضمن اینکه مسیها از زمان شروع جنگ دیگر هیچ تمرینی نداشتهاند، بر خلاف حریفشان در پلیآف که از دل مسابقات میآید.







