به گزارش همشهری آنلاین اکسیوس اعلام کرد ارتش آمریکا عملیات تجاوزکارانهای را به ایران آغاز کرده است.
اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت :
ارتش آمریکا در حال حمله به اهداف ایرانی در پاسخ به هجوم روز شنبه ایران به کشتی تجاری است.
دقایقی پیش مردم در سواحل و محدودۀ ساحلی منطقۀ طاهروییه سیریک صدای چند انفجار شنیدند.همچنین اهالی مسن در قشم نیز از شنیدهشدن صدای چند انفجار در این منطقه خبر میدهند.







